tiistai 31. toukokuuta 2016

Toukokuun kuulumiset



Niin kuin varmaan jokainen huomaa ikkunasta ulos katsoessaan, ettei nämä kuvat ole ihan tänään otettuja ja julkaisenkin tän postauksen vähän myöhässä. Oli pakko tulla vielä tänään postailemaan, ettei toukokuun postaus saldo jäisi vaan yhteen. Hassua ajatella, että huomenna on jo kesäkuu!

Nyt on viimeisetkin kokeet ja koulujutut tehty, eikä olla enää tällä viikolla tehty oikeastaan mitään koulussa. Mun mielestä on tosi kiva, kun osa opettajista on jo kertonut jo meidän päättöarvosanat ja mun onneksi ainakin ruotsi ja maantieto nousee kymppiin! Vielä muutama kouluaamu ja sitten pääsee nauttimaan lomasta En oo vieläkään käsittänyt, että peruskoulu on mun osalta kohta ohi.


Startattiin vihdoin Pumpulin kanssa kisakausi pari viikkoa sitten. Menin helpon C:2 prosentein 57,045. Oon tosi tyytyväinen meidän suoritukseen, kuitenkin vasta ekat kisat. Nyt vaan kohti uusia haasteita ja kisoja, joita mukavasti on kesällä tulossa.

Tänään olin pitkästä aikaa valmennuksessa, joka sujui ihan hyvin. Oli vähän liiankin lämmin keli ratsastaa (mutta ainahan me suomalaiset valitamme säästä kuin säästä (:D)), n. kolme tuntia auringossa enkä vaan rusketu, korkeintaan palan, jos edes sitäkään. Ehkä vielä kesänmittaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti